آخرین اخبار
کد مطلب: 125262
امام جمعه لردگان/
دولتمردان به مشکلات روستاها توجه بيشتري داشته باشند/ وظيفه نيروي انتظامي ايجاد نظم و امنيت در جامعه است
تاریخ انتشار : 1396/07/14 14:50:25
نمایش : 1459
امام جمعه لردگان بر ضرورت توجه بيشتر دولتمردان به مشکلات روستاها گفت: روستائيان در اوضاء خوشکسالي دچار مشکلات فراواني هستند که مي طلب دولتمردان توجه ويژه اي به اين قشرجامعه داشته باشند .
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به روز جهاني کودک گفت: آن جامعه اي سعادتمند است که افراد آن جامعه افرادي شايسته و سالمي باشند و تربيت شده مکتب رسول الله و قرآن باشند .
وي افزود:  پدران و مادران خوب توجه داشته باشند به تربيت فرزندان خود، اگر پدر و مادري کج رفتاري داشته باشد فرزند هم همان کج رفتاري را ياد مي گيرد. حق فرزندان نسبت به پدر و مادر اين است که فرزند پاره تن آنهاست و نيک و بديهاي او منتصب به شماست .
وي در ادامه گفت: امروز برخي از مدارس ما بر گرفته از غرب است، آموزش هايي که بعضاً در مدارس و مهد کودک ها  داده مي شود بر گرفته از فرهنگ غرب است، آيا اين آموزشها با اسلام سنخيت دارد؟

تاج زاد در ادامه به هفته نيروي انتظامي اشاره داشت و گفت: نيروي انتظامي اقتدارش در سه نکته مردم داري، قانون مداري و کار آمدي نهفته است .
خطيب جمعه لردگان بيان داشت: مردم از نيروي انتظامي توقع دارند نظم و ديگر امنيت را در جامعه برقرار کنند و اگر امنيت باشد ولي احساس امنيت در جامعه نباشد خظرش از بي امنيتي بالاتر است .
وي افزود: اگر نيروي انتظامي مي خواهد کار آمد و به روز باشد بايد علاوه بر هشياري و دقت به ديانت و مهرباني نيز  توجه ويژه داشته باشد.

وي در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به روز عشاير و روستا با سفارش به دولتمردان گفت: در اوضاء کنوني و خوشکسالي در کشور، روستائيان دچار مشکلات زيادي هستند  که مي طلب دولتمردان توجه ويژه اي به اين قشرجامعه داشته باشند .
وي افزود : همايش گذاشتن و دعوت از روستائيان خوب است ولي چه درد را درمان مي کند دولتمردان بايد درد از درد روستائيان برداند .
امام جمعه لردگان 14 مهر روز دامپزشي را گرامي داشت و از مردم خواست مواظب بيماريهاي واگيردار دامي باشند مبادا سهل انگاري شود واين نوع بيماريها زياد شود .
حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد در پايان گفت: مساجد شهر از امکانات خوبي بر خوردار است هيات امنا اگر توان بر گزاري نماز جماعت را ندارند کنار بروند تا افرادي دلسوز بيايند واين مساجد را رونق دهند.

 امام جمعه لردگان به  16 مهر روز بمباران شيمايي شهر سومار  هم اشاراتي داشتند .

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس